Ключові напрамки розвитку країн знаходять своє відображення у Нонцепції сталого розвитку. Завдання сталого розвитку знаходять своє відображення і в питаннях розвитку освіти в Україні. Світовий досвід реалізації ідей сталого розвитку переконливо доводить, що формування навичок, орієнтованих на сталий розвиток варто починати з дошкільного віку. Ми, дорослі, маємо допомогти нашим дітям зрозуміти, що є межа бездумної експлуатації ресурсів, і якщо почати діяти обачливо, розумно заради нашого спільного майбутнього, у нас ще є надія.
Тож тема третього засідання ММО вихователів-методистів «Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті» , що була обговорена у січні 2021р. є вкрай актуальною.
Вихователі-методисти обговорили основні положення концепції сталого розвитку (доповідач - Балагурова І.В.), проаналізували зміст педагогіки емпауермент та позицію і роль педагога в освітньому процесі для сталого розвитку (доповідач - Руденко М.М.) та познайомились із парціальною програмою для закладів дошкільної освіти "Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку" авторів - О.Пометун та Н.Гавриш (доповідач - Шелудько О.В.). На допомогу в роботі з вихователями ДНЗ отримали пам'ятку "Освіта для сталого розвитку: поради педагогам".
Робота дистанційному режимі за допомогою Google сервісу Classroom не завадила активному обговоренню проблеми колегами дошкільних закладів м.Енергодар
Немає коментарів:
Дописати коментар